בשאלות ותשובות לשותף עתידי בטודובום

או

Q

1) מהי בכלל רשת/מערכת שותפים? ומה ייחודי ברשת שיווק השותפים של טודובום ? 

רשת שותפים פועלת כמעין מתווכת בין בעלי עסקים או נותני שירות לבין משווקים המעוניינים לשווק את המוצרים שלהם ולקבל תגמול עבור פעולה מסוימת (רכישה, ליד, קליק).
טודובום דואגת להעלאת פרוייקטים ולהעביר את העמלות למשווקים ולהכיל את המערכת הטכנולוגית שיודעת לעקוב אחרי כל הפעולות המחברות בין 2 הצדדים.

רשתות שיווק השותפים בעולם משלמות רק עבור תוצאה כלשהיא אך בכדי להגיע לתוצאה יוצר השותף חשיפה גבוהה למותג אותו הוא משווק. בטודובום, הייחודיות שלנו על פני כל מערכת אחרת בעולם, היא שאנו משלמים לשותף עבור החשיפה שהנכס הדיגיטלי שלו יוצר ולא בעבור מכירות שנעשות.

Q

2) האם יש לי השקעה כלשהי ?

המערכת הבסיסית שלנו היא חינמית אך היא מוגבלת מבחינת כמות הפרוייקטים בהם השותף יכול להשתתף וכמות המידע וההדרכות אשר הוא יקבל. בגדול, אנו איננו מאמינים שניתן לייצר הכנסה ללא התמקצעות בתחום ולכן אנו מאפשרים לשותף לבחור בין מסלולים בהתאם להכנסות אותם הוא רוצה ליצור ובהתאם לרצונו לחדור לתחום שיווק השותפים בצורה מוצלחת. 

יש לכל שותף האפשרות להצטרף ולהמשיך ב "איזור החינמי" בו הוא יכול לבדוק האם התחום מתאים לו והאם הוא מרוצה מהרשת שהקמנו וכך לאחר מכן הוא יוכל לבחור במסלול בתשלום אשר מתאים לו - זאת בהתאם לשיקולו ובחירתו. 

לצפייה במסלולים :

Q

3) למה צריך להשקיע ? זה משהו מקובל בתחום שיווק השותפים ? 

למה? נתחיל מזה שכאמור, לכל שותף האופציה להצטרף לפעילות ללא תשלום כלשהוא.

מן הצד השני, מי שמעוניין להצליח בתחום צריך להבין בתפיסה שלא קיים עסק ללא השקעה ושיווק שותפים זה עסק לכל דבר וצריך להתייחס אליו בהתאם.

אמנם רוב רשתות שיווק השותפים הן חינמיות אך "התרגיל" בהן הן משתמשות הוא "מלכודת דבש".

הרשתות מאפשרות לשותף להצטרף חינם אבל עבור כל קורס הדרכה יש תשלום נוסף וכך סוחפים את השותף לעולם השיווק ללא ידיעה עד כמה עמוק "בור התשלומים" העתידיים יהיה.  

אנו ב ToDoBoom מאמינים בשקיפות החל מהרגע הראשון ולא מאמינים ב "הוקוס פוקוס". מי שרוצה להצליח צריך לקבל קורסים, הדרכות, סמינרים, אפשרות להגיע למשרדים מסודרים וכלים מתאימים. הכלים הללו עולים כסף ולכן מהיום הראשון צריך השותף לדעת ולהבין כי יש עלויות כדי להיכנס ולהצליח בתחום והוא זה שמחליט מה החבילה המתאימה עבורו ומה היא ההשקעה, כאשר מן הצד השני הוא יודע בדיוק מה הוא מקבל כנגד אותה השקעה.

4) אז מה למעשה עושה רשת טודובום ואיך זה עובד ? 

Q

טודובום יוצרת קשר חוזי עם חברות במשק הישראלי אשר מעוניינים בלקוחות חדשים אשר מתעניינים בשירות או המוצר שלהם ( בשפה המקצועית זה נקרא "לידים"). החברות מוכנות לשלם סכום קבוע מראש עבור כל לקוח אשר השאיר את פרטיו ומתעניין בשירות אותו הם מציעות. 

מן הצד השני כל אדם אשר מחזיק בחשבון פייסבוק / אינסטגרם / וואטס אפ , יש לו כח שיווקי לא מנוצל.

דרך האפליקציה שפיתחנו לכל שותף האופציה להחליט איזה חברות הוא רוצה לשווק והוא מקבל מאיתנו הדרכות כיצד לעשות זאת. 

כדי לפשט את התהליך אנחנו גם מספקים את דוגמאות הפוסטים הפרסומיים לשותף, כך שמבחינתו הוא רק צריך לעשות "העתק הדבק" לאותם פרסומים.

ברגע שלקוח פוטנציאלי נתקל בפרסום וזה מעניין אותו, השותף עונה לו באמצעות קישור אישי המוביל את הלקוח לטופס להשארת פרטים אישיים(שמהווה סוג של "תעודת זהות" במערכת שלנו). במידה והלקוח השאיר פרטים בטופס , הפרטים עוברים את החברה המפרסמת , היא משלמת לטודובום עבור אותו "ליד" (לקוח מתעניין) ואנחנו מתגמלים את השותף בסכום כסף אשר נקבע מראש והוצג לו לפני שהחל לפרסם.

ככל שיש יותר משווקים ברשת שלנו כך כח השיווק שלנו עולה ולכן יש לנו אינטרס לצרף שותפים למערכת, לאמן אותם ולגרום להם להרוויח.

Q

5) האם אני צריך לעשות משהו בשביל לקבל את הסכום המובטח ולמה ? 

בטודובום פיתחנו רעיון מהפכני. מניתוח של עשרות רשתות שיווק עולה בעיה עיקרית הפוגעת באופן אנוש בתחום - לרוב השותפים אין את הסבלנות, האנרגיות או היכולת להתמיד ולפרסם והרי ללא התמדה לא ניתן להצליח. בעיה זו שמה את המרוויחים מהתחום ברשימה אקסלוסיבית ומאוד מצומצמת ואת השאר שולחת חזרה "לחיים האמיתיים" מאוכזבים.

הפיתרון שפיתחנו הוא מהפכני. 

בבסיס, אנו מעניקים ידע והדרכות "עמוקות" שמאפשרות גם למי שמתחיל את דרכו בעולם הדיגיטלי לייצר הכנסות כבר מהחודש הראשון, כאשר כבר כיום טודובום מפרנסת מאות אנשים במדינת ישראל.

במידה והאופציה הזו איננה רלוונטית (חוסר זמן / ידע טכנולוגי) אנו נבצע את העבודה עבור השותפים ונתגמל אותם בצורה פסיבית עבור כל ליד שנוצר על ידי חשבון הפייסבוק שלהם.

אז איך זה עובד ? כל שותף יצטרך לאשר לחברה להשתמש בחשבון הפייסבוק הראשי שלו לצרכי העלאת פוסטים פרסומיים ותפקידו יהיה לוודא שהחשבון פעיל, עובד ומחובר, את שאר הפעילות יעשה איש מקצוע מטעמינו אשר ידאג לפרסם פוסטים, לענות ללקוחות מתעניינים ולייצר לידים על בסיס שוטף - תמורת זה יקבל השותף 30% מערך הליד כאשר בכל רגע נתון הוא יכול לראות את נתוני החשבון שלו דרך אפליקציית טודובום.

6) האם יש עלות לשכור את שירותיו של איש המקצוע שעובד בשבילי ? 

Q

התשובה היא - לא.  

החברה אינה דורשת עבור השירות עלות כלשהיא, כאשר למעשה איש המקצוע מטפל בחשבון ומעלה דרכו פרסומים, כשהמטרה היא שאיש המקצוע ייצר בעבור השותף "לידים" ולפיכך הכנסה חודשית נוספת.

יש לציין כי במידה ולא נוצרו לידים דרך חשבון הפייס של השותף לא יתקבלו הכנסות חודשיות .

7) כיצד אני מקבל את הכסף ? 

Q

בשלב הראשון , כדי לשחרר את הכסף, צריך השותף להגיע לצבירה של 300 ש"ח רווחים בנצברו לטובתו (ניתן לצפות בנתונים הפיננסיים בכל רגע נתון דרך אפליקציית טודובום וכל המידע מעודכן בזמן אמת). 

בשלב השני יצטרף השותף להזין מסמכים מזהים במערכת (ת.ז / רישיון נהיגה ).

בשלב השלישי החברה תנפיק לטובתו כרטיס אשראי נטען בעלות חד פעמית של 100 ש"ח.

בשלב הרביעי, יחכה לו הכרטיס באחד ממשרדי החברה הפרוסים בכל ישראל כאשר עליו הוטענה יתרת התשלום בסך 200 ש"ח.

לאחר מכן עבור כל צבירה של 300 ש"ח יועבר הסכום בצורה אוטומטית לכרטיס האשראי הנטען בכל 15 לחודש והוא יקבל הודעת סמס המאשרת את העברת הכספים אותם הוא יוכל למשוך בכל כספומט או "לגהץ" בכל חנות.

8) אז תעשו לי סדר, מה ההבדל בין שותף אקטיבי לבין פסיבי  ? 

Q

במערכת הניהול שכל שותף מקבל יש לו את האופציה לראות את כל סוגי הפרוייקטים אשר קיימים והחברה מעדכנת אותו במייל בכל פעם שנוצר פרוייקט חדש (לשותף חינמי יש אופציה להשתתף ב - 3 קמפיינים בלבד). 

הפרוייקטים מסוננים על פי סוג התשלום (ליד או פר עסקה) ולשותף כל הנתונים הדרושים לו על מנת לקבל החלטה האם להשתתף בקמפיין או שלא.

טודובום מספקת לשותף סרטוני הדרכה, קישור אישי, דוגמאות לפוסטים, דוגמאות לתגובות לפוסטים וכל חומר פרסומי אשר הוא זקוק זאת כדי שיהיה "יישור קו" לגבי דרך פרסום הקמפיין בין כלל השותפים.

במידה והשותף הוא "אקטיבי", זאת אומרת מייצר בעצמו את הלידים החברה תשלם לו 80% מהסכום אשר סוכם עם החברה המפרסמת ולשותף יש את היכולת לראות מה הסכום לפני שהחל בפרסום.

במידה ובחר השותף להיות "פסיבי", הוא מאשר לאיש מקצוע להשתמש בחשבון הפייסבוק שלו, אך הסכום אשר ישולם לו יהיה 30% מהסכום הכולל, זאת כיוון ששאר התשלום עובר לאיש המקצוע אשר מתפעל עבורו את החשבון.

9) אין לי חשבון פייסבוק או שיש לי הרבה יותר, מה עושים  ? 

Q

אל דאגה. חלק מה"אני מאמין" שלנו בטודובום הוא להדריך את השותפים שלנו בדרך להצלחה.

אם לשותף אין פייסבוק סביר להניח שהוא עדיין לא עבר לעולם הדיגיטלי ואנחנו נשמח להדריך, ללוות ולהוביל אותו צעד צעד לכיוון העולם הדיגיטלי.

בטודובום אנו מספקים הדרכות אישיות עם איש מקצוע והדרכות און ליין בהם יוסבר כל מה שתצטרך כדי להתחיל את דרכך בעולם השיווק הדיגיטלי.

במידה והשותף מחזיק במספר חשבונות פייסבוק - החברה תיצור בעבורו רווח מלידים רק מחשבון אחד אשר הוא בחר לספק .

10) אז איך זה עובד בפועל? מה קורה "מאחורי הקלעים" ? 

Q

בשלב הראשון יוצרת חברת טודובום קשר עם מפרסמים ומציעה להם שיתופי פעולה אשר אמורים להניב "לידים" / עסקאות או חשיפה.

כל שותף מקבל מערכות ניהול שם הוא יכול לצפות בפרוייקטים (שיתופי הפעולה), בתוצאות הפרסום, בסכומים המגיעים לו ובכל מידע אשר רלוונטי עבורו.

לכל שותף ניתן קישור אישי המאפשר לו ולחברה לעקוב אחר התוצאות המתקבלות משימוש בחשבונות שלו.

ToDoBoom כאמור,מטרתה לייצר כמות גבוהה ככל הניתן של "לידים" - כשהשותף מתוגמל עבור כל ליד שנוצר בעקבות השימוש בחשבונו האישי.

במידה והשותף מעוניין להגדיל את המחזורים באפשרותו לפעול בצורה עצמאית ולהפיץ את הקישור בחשבונות ובפלטפורמות נוספות - אנו נדאג להדריך את השותף ולמקצע אותו כיצד.

11) איך אני יודע שליד הוא "תקין" ושמגיע לי תשלום עבורו 

Q

ליד נחשב לתקין כאשר לקוח מעוניין השאיר פרטים בכוחות עצמו, ענה על שאלון קצר, הביע עניין במוצר או השירות והוא עונה לצורך של החברה המפרסמת. בנוסף, לרוב הצעות הלידים ישנן הגדרות נוספות לתקינות ליד.

הפרטים של הלקוח עוברים לטיפול של המפרסם ולו יש את האופציה ללחוץ על מקש "דיווח" במידה והוא איננו תקין. 

חשוב לשים לב לכך מאחר ולא די שהלקוח השאיר פרטים, אם הוא לא עונה בקנה אחד עם ההגדרות של בעל העסק לליד תקין, הליד לא יחשב ולא תשולם עליו עמלה. ברגע שבעל העסק החליט לקבל את הליד ולא בוצע דיווח כלשהוא תיהיה זכאי לקבלת עמלה עליו ותוכל לראות זאת במערכת שסיפקה עבורך טודובום.

13) במידה ואני רוצה להיות אקטיבי ולבצע שיתופים בעצמי כיצד אני עושה זאת ?

Q

במערכת הניהול שכל שותף מקבל יש לו את האופציה לראות את כל סוגי הפרוייקטים אשר קיימים והחברה מעדכנת אותו במייל בכל פעם שנוצר פרוייקט חדש. 

הפרוייקטים מסוננים על פי סוג התשלום (ליד או פר עסקה) ולשותף כל הנתונים הדרושים לו על מנת לקבל החלטה האם להשתתף בקמפיין או שלא.

טודובום מספקת לשותף סרטוני הדרכה, קישור אישי, דוגמאות לפוסטים, דוגמאות לתגובות לפוסטים וכל חומר פרסומי אשר הוא זקוק זאת כדי שיהיה "יישור קו" לגבי דרך פרסום הקמפיין בין כלל השותפים.

14) איך אני "יוצא" מהתוכנית ומפסיק להיות שותף והאם אני מקבל כסף חזרה ?

Q

אנו בטודובום נשמח ונעשה כל שביכולתנו כדי ששותף ימשיך לקחת חלק בתשתית הפרסום של החברה אך כמובן שאיננו יכולים "להכריח" שותף להישאר ולכן בכל רגע נתון באפשרותו של  השותף להחליף את הסיסמא לחשבון הפייסבוק שלו, פעולה אשר תנתק את הקשר הפרסומי וכן את איש המקצוע אשר לא יוכל לספק בעבורו תוצאות.

במידה והחליט השותף לרכוש חבילת הדרכות, החברה לא תחזיר תשלום חזרה, גם אם הדבר קרה לפני תום תקופת התשלום המובטח,היות והתשלום מועבר כנגד קניית רישיון לשימוש בתוכנה והדרכות נלוות, אך בכל רגע נתון יוכל השותף לחבר את חשבון הפייסבוק או לחזור לפעילות אקטיבית ולחזור ולייצר הכנסות.

ToDoBoom - רשת שיווק השותפים הגדולה בישראל ליצירת לידים ועסקאות לעסקים, ספקים, וחברות. ברשת השותפים של טודובום תוכלו לקחת חלק במערך ההפצה של הרשת ומן הצד השני כבעלי עסקים, תוכלו לקדם את העסק שלכם בדרך היעילה,הזולה והאפקטיבית ביותר.

מגוון הכלים מאפשר לכל אחד לייצר קשרים ייחודיים ולהפיץ את  המסר הרצוי על גבי האינטרנט ובקרב מערך השיווק וההפצה הייחודי שלנו.

  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
  • YouTube - todoboom

© 2016 by ToDoBoom | support@todoboom.co.il