שאלות ותשובות לשותף עתידי בפינדרלה

או

Q

1) מה היתרונות לשותף שרכש חבילה ושדרג את המערכות שלו? 

אף על פי שעלות השדרוג והתשלום הם חד פעמיים השותף מקבל חבילת שירותים מתמשכת אותה הוא יכול לנצל כל עוד הוא חפץ בזאת. המטרה שלנו ? לתת לשותף כלים וידע מתמשכים עד ליום שבו הוא יוכל להצליח בכוחות עצמו.

החבילה שלנו כוללת :

1. שימוש במשרדים הפרוסים ב- שש נקודות ברחבי ישראל.

2. שתי הדרכות מקצועיות לאחר השדרוג עם איש מקצוע מטעם החברה.

3. אין הגבלות על גובה ההכנסות אותן יצבור השותף.

4. פגישות צוות שבועיות בהן יועבר מידע שוטף ותינתן תמיכה והדרכה לשותף.

5. כניסה חינמית לכנסים בהם מופיעים מיטב היזמים בישראל.

6. פגישות אישיות עם ראש צוות על בסיס שוטף.

7. אפשרות להגיע לסמינרים של החברה הנערכים בחול פעם בשלושה חודשים.

8. גישה לצפייה בקורסים דיגיטליים והשתתפות בקורסים פרונטליים.

 המערכת המשודרגת מאפשרת לשותף גישה לאפשרויות נוספות מהן הוא יכול לייצר הכנסות:

1. גישה ואפשרות להשתתף בפרסום של פרויקטים המוגדרים כ"פרימיום". 

2. גישה למערכות סטטיסטיות רחבות יותר המנתחות את התוצאות בזמן אמת.

3. הסרת ההגבלות על גובה ההכנסות אשר באפשרותו של שותף להרוויח. 

4. קבלת קישור לרישום עסקים + אפשרות להרוויח 10% ממחזור הלידים אשר נרכשו על ידם + הקצאת יחידות אחסון בהתאם לחבילה.

5. קבלת קישור לרישום שותפים חינמיים + אפשרות להרוויח 5% ממחזור הלידים אשר נוצרו על ידם.

Q

2) מה זה "יחידות אחסון" / "נדלן דיגיטלי" ? 

בעולם הנדל"ן הרגיל כאשר מישהו רוכש נכס, בין אם מדובר בקרקע או דירה בנויה, באפשרותו להחליט מה הוא מעוניין לעשות עם אותו נכס. האפשרות הראשונה העומדת לו, היא להשאיר את הקרקע כמו שהיא ולקוות שבעקבות עליית המחירים הוא יוכל למכור אותה בעתיד ברווח מסויים.

האפשרות השניה היא לפתח את הקרקע, לבנות עליה ולהרוויח גם מעליית המחירים וגם מדמי שכירות חודשיים - כמובן שזה ידרוש ממנו זמן ומאמץ.

הרעיון שפיתחנו בפינדרלה הוא דומה ומבוסס על אותו עיקרון - רק בעולם הדיגיטלי.

אז מאיפה מגיע הביטוי "נדלן או נכס דיגיטלי" ? בוא נניח ואתה מחזיק אתר של מכירות או חנות דיגיטלית באמזון לדוגמא במידה והם מייצרים הכנסות, מדובר בהקבלה לנכס "בעולם האמיתי" היות ולנכס הדיגיטלי שלך יש ערך, הערך יכול לזנק והוא מייצר בעבורך רווחים חודשיים - בדיוק כמו נכס רגיל.

 

ברגע ששותף משלם עבור שדרוג החבילה, מלבד השירותים הרבים שהוא מקבל, הוא גם רוכש יחידות אחסון דיגיטליות - או בשפה המקצועית "נכס דיגיטלי".

ממש כמו במקרה של קרקע רגילה, באפשרותו של השותף להשאיר את "הקרקע" כמו שהיא ובעתיד במידה ופינדרלה הצליחה ושגשגה למכור ברווח משמעותי, או שבאפשרותו להתנהל בצורה אקטיבית, לשתף את הקישור שלו ולרשום עסקים תחת אותן יחידות אחסון - כשלמעשה ניתן להשוות את התהליך הזה, "לבניית דירות" על הקרקע שרכש במידה ומשווים לעולם הנדל"ן המסורתי.

ברגע שעסק שנרשם משלם לפינדרלה עבור רכישת לידים (לקוחות מתעניינים) מי שמחזיק בזכויות על אותו עסק - זאת אומרת מי שרשם את העסק דרך הקישור האישי שלו, ביחידת האחסון שלו , ירוויח 10% מאותו סכום - שאת זה ניתן להשוות לדמי שכירות חודשיים.

העולם מתקדם וכך גם הגישה שלנו בפינדרלה - אין צורך להשקיע מיליונים בקרקעות ולהרוויח תשואה אפסית, נכס דיגיטלי יכול להיות רווחי הרבה יותר בעלות השקעה מזערית.

Q

מתי אני מקבל את הקישור להרשמת עסקים ואיך זה עובד בפועל ? 

נכון לחודש אוקטובר 2019 אנחנו עדיין בתהליך של בניית אפליקציית פינדרלה. אנו מצפים שהאפליקציה תעלה בין חודש פברואר לחודש מאי לשנת 2020 לאוויר. 

ברגע שהאפליקציה תעלה לאוויר, לכל שותף יהיה קישור אישי אותו ניתן יהיה לשתף ברשתות חברתיות / לשלוח לחברים שיש להם עסקים וכו'.

בוא נניח והחברה זקוקה ל 100 קוסמטיקאיות שירשמו לאפליקציה בעקבות ביקוש של לקוחות לקוסמטיקאיות, השותף יקבל עדכון על כך דרך האפליקציה והוא יוכל להעלות פוסטים הקוראים לקוסמטיקאיות להצטרף לאפליקציה. 

ברגע שקוסמטיקאית לחצה על הקישור ונרשמה, כל עוד שהעסק שלה קיים וכל עוד השותף מעוניין באותו עסק, היא תירשם תחת יחידות האחסון של השותף אשר שלח לה את הקישור האישי וכאמור, הוא ירוויח 10% ממחזור התשלומים שאותה קוסמטיקאית תשלם לחברה עבור רכישת לידים.

4) אז מה למעשה עושה אפליקציית פינדרלה ואיך זה עובד ? 

Q

אפליקציית פינדרלה יצרה פלטפורמה, דרכה עסקים במשק הישראלי, אשר מעוניינים בלקוחות חדשים ( בשפה המקצועית זה נקרא "לידים") יוכלו ליצור עמם קשר ישיר.

במידה ולקוח מעוניין בשירות מסויים, המערכת תאפיין את הבקשה שלו ובסיומה, היא תישלח אל אלפי העסקים הרשומים לאפליקציה בהתאם לקטגוריה והאיזור הרלוונטיים, לבקשתו של הלקוח.

 

כאמור, לכל לקוח דרך פינדרלה, עומדת האופציה לחפש את איש השירות המתאים עבורו, לענות על שאלון אפיון שהוכן מראש הכולל את כל השאלות הרלוונטיות עבור השירות הרצוי ולאחר שסיים לענות על השאלון, הבקשה שלו תישלח לאלפי בעלי עסקים או נותני שירות מתאימים לקריטריונים אשר בחר. 

 

מן הצד השני, אותם נותני שירות רלוונטיים מקבלים את הפנייה של הלקוח ובאפשרותם לקבל ולרכוש את הליד או לדחותו - ההשתתפות והרישום לאפליקציה הם חינמיים לחלוטין ונותן השירות ישלם רק במידה והחליט שהליד שקיבל רלוונטי בעבורו ורכש אותו.

המטרה שלנו בפינדרלה היא להפוך את תהליך החיפוש מ - ארוך, מתיש וסיזיפי ל - מהיר וקולע.

שמנו לעצמינו מטרה - זמן של 2 דק' מן הרגע בו לקוח החל את החיפוש ועד לרגע אשר נמצא עבורו הספק המתאים - ללא ספק תוצאה אשר תשנה את הדרך בה אנשים יחפשו בעתיד.

 

המוטו שלנו ? אל תבזבז זמן, תגיד לנו מה אתה צריך ואנחנו כבר נמצא עבורך.

Q

5) מה היתרונות ללקוח ומה ההבדל בין פינדרלה לבין גוגל / דפי זהב או אפליקציית איזי ? 

בטודובום פיתחנו רעיון מהפכני אך לפני שנחדד אותו יש לחדד את החסרונות של מנועי החיפוש הקיימים כיום.

איזי, דפי זהב, בזק 144, המקצוענים , גוגל, מדרג ועוד מנועי חיפוש רבים נוצרו והוקמו כדי לספק לנו מידע. לכל אחת מן הפלטפורמות הללו יש שורת חיפוש שם המשתמש יכול להזין את מילת המפתח / איש המקצוע / השירות וכו' הרלוונטיים בעבורו, כולן ינסו למצוא עבורו בזמן הקצר ביותר את המידע הרלוונטי לחיפוש שלו, אבל.... שם זה נגמר. 

מהרגע שהמשתמש קיבל את המידע זה הוא תפקידו לדלות את המידע, לסנן אותו, לבצע שיחות טלפון, לחפש את הספק/איש המקצוע הרלוונטי עבורו, לענות על שאלות מצידו, לחכות להצעת מחיר ואולי הכי קשה...לקבל החלטה סופית.

תהליך החיפוש הוא מתיש, ארוך וסיזיפי - אין אדם אשר לא חווה זאת "על בשרו".

בפינדרלה יצרנו מערכת ורעיון אשר הופכים את התהליך כאשר לפעמים הרעיון כלכך גדול, שגם אחרי שהוא מוסבר בפירוט, עדיין לבן אדם קשה להכיל אותו.

במקום, כשם שכל מנוע חיפוש עושה, להציף את הלקוח במידע, אנו נאפיין את הבקשה שלו ונחסוך עבורו את כל תהליך מציאת הספק - למעשה אנו נעשה את כל העבודה הקשה ונמצא את הבקשה או השירות הרלוונטיים עבורו בזמן הקצר ביותר.

אנו מאמינים שרעיון עם צורך כה גבוה יחד עם יכולות ביצוע טכנולוגיות, יהפכו את פינדרלה תוך זמן קצר, לשם דבר במשק הישראלי והעולמי.

6) האם שותף מרוויח גם מפעילות של פינדרלה בחול ? 

Q

נכון לכתיבת שורות אלו (אוקטובר 2019) כל שותף אשר רכש ושדרג חבילה זכאי לקבל, בכל מדינה אליה תחדור אפליקציית פינדרלה, את אותו סכום יחידות האחסון אשר רכש בישראל.

איננו יכולים להבטיח שהטבה זו תימשך לנצח אך המוטו שלנו הוא שמי שהאמין בחברה והשקיע בה בשנותיה הראשונות לפני הצלחתה, מגיע לו להינות מדובשה, כסוג של אות הוכרה על הסיכון אשר לקח.

7) כיצד השותף עוקב אחר ההכנסות וכיצד הוא מקבל את הכסף ? 

Q

Q

לכל שותף בפינדרלה יש "משרד אינטרנטי" בו הוא יכול לעקוב בכל רגע נתון אחר התוצאות היומיות/חודשיות של הנכסים שלו.

בפינדרלה יצרנו מערכת "שקופה" בכדי לתת לשותפים שקט ואורך רוח כדי להתרכז בעשייה.

בשלב הראשון , כדי לשחרר את הכסף, צריך השותף להגיע לצבירה של 300 ש"ח רווחים שנצברו לטובתו (ניתן לצפות בנתונים הפיננסיים בכל רגע נתון דרך אפליקציית פינדרלה וכל המידע מעודכן בזמן אמת). 

בשלב השני יצטרף השותף להזין מסמכים מזהים במערכת (ת.ז / רישיון נהיגה ).

בשלב השלישי החברה תנפיק לטובתו כרטיס אשראי נטען בעלות חד פעמית של 100 ש"ח.

בשלב הרביעי, יחכה לו הכרטיס באחד ממשרדי החברה הפרוסים בכל ישראל, כאשר עליו הוטענה יתרת התשלום בסך 200 ש"ח.

לאחר מכן עבור כל צבירה של 300 ש"ח יועבר הסכום בצורה אוטומטית לכרטיס האשראי הנטען בכל 15 לחודש והוא יקבל הודעת סמס המאשרת את העברת הכספים אותם הוא יוכל למשוך בכל כספומט או "לגהץ" בכל חנות.

8 ) למה מימון המונים ולא משקיע אחד ?

Q

קטנה היריעה מלהכיל את כל יתרונות שיטת "גיוס ההמונים" שתופסת תאוצה בשנים האחרונות כחלק בלתי נפרד מגיוס הון לחברות הזנק (סטארט-אפ) אך אנו נמנה את העיקריות שבהן :

1. עולם ההשקעות הוא אינו "נוצץ" כשנכנסים לעובי הקורה. המשקיעים שמחזיקים בהון שומעים אלפי הצעות בחודש להשקעות והם מאוד סלקטיביים לעניין כספם. ניתן אפילו להגיד שהסיכוי לגייס השקעה ללא ניסיון או עבר מוכך הוא נמוך מאוד. לרוב המשפט אשר שגור בפיהם הוא "אנחנו רוצים לראות מספרים", אך כיצד ניתן להראות מספרים אם אין עדיין מיזם עומד וקיים?!

דרך גיוס המונים ניתן בכל חודש לגייס את הסכום הרצוי כדי להקים את יסודות הפרוייקט וליצור פעילות כאשר ללא מימון ראשוני תהליך זה אינו אפשרי.

2. כאשר חברה מסתמכת על משקיע אחד או קרן הון סיכון ניתן להשוות זאת לגרדום העומד 24/7 מעל לצווארה של החברה, זאת כיוון שבמידה והחליט המשקיע או הקרן על הפסקת הזרמת הכספים, כאן גם יכול קיצו של אותו מיזם היות ומימון הוא שווה ערך לאוויר לגוף האדם. ללא מימון הפרוייקט "מת" כשם שללא אוויר אדם ימות. 

ברגע שחברה מסתמכת על מימון המונים ולא על "צינור אוויר אחד" היא למעשה מחלקת את הסיכון ולא מסתמכת על אדם או גוף פיננסי אחד אשר ישפיעו על עתידה.

3. משקיע או קרן הון מלבד השקעה כספם לרוב גם ידרשו להיות חלק ממקבלי ההחלטות בחברה, לרוב תהליך זה אינו נגמר בטוב היות ומה שקרוב לליבו של היזם אינו קרוב לליבם של המשקיעים אשר עושים זאת ממקום כלכלי נטו. לא פעם אנו נתקלים בחברות שנמכרו , התמזגו או שאפילו "הזיזו" את היזם הצידה - זאת החלטת וידם של המשקיעים אשר ככל שגובה השקעתם גבוה יותר, כך גם גובה השפעתם על התהליכים.

במימון המונים, כשם שיצרה פינדרלה, כל משקיע מסכן סכום מזערי באופן חד פעמי ולכן הוא אינו יכול לטעון או לבקש להיות חלק ממקבלי ההחלטות, מה שהופך את החברה ליציבה ללא "לחצים" המגיעים מלמעלה או מלמטה לכיוון ההנהלה.

9) אין לי אפשרות להשקיע זמן ברישום עסקים, האם אוכל להצליח בכל זאת  ? 

Q

אל דאגה. חלק מה"אני מאמין" שלנו בטודובום הוא לאפשר גם לאלו שרק מעוניינים להשקיע, להרוויח.

כשם שרכשת אדמה חקלאית, בעולם הנדלן האמיתי, במידה ואין באפשרותך להשביח את אותה אדמה עשית זאת בתקווה שיום יבוא וערך הקרקע יעלה ותוכל למכור אותה ברווח ניכר, כך גם בפינדרלה, הקרקעות אשר רכשת הן "קרקעות חקלאיות" ומדוע? כיוון במידה והאפליקציה הצליחה, באותה השוואה לקרקע "רגילה" , גם כן יהיה ניתן למכור אותה ברווח ניכר.

בוא נצא מנקודת הנחה שהאפליקציה הצליחה מה הן האופציות העומדות לרשותך : 

1. לבצע רישום אקטיבי של עסקים ולזרז את "השבחת הקרקע" שלך על ידי "הקמה של דירות" על אותה קרקע - דהיינו, כל עסק שנרשם תחת הקישור שלך, הוא עסק פוטנציאלי לתשלום של "דמי שכירות חודשיים" בעבורך.

 

2. כמו אדמה שרכשת והופשרה, אפילו אם היא נשארה אותה חלקת אדמה, כרגע הביקוש אליה הוא שונה ולכן הערך שלה עולה בצורה משמעותית. גם בפינדרלה, במידה והאפליקציה הצליחה, ערך הנכס שלך קפץ משמעותית היות ויהיו הרבה שירצו לרכוש אותה ממך ולהשביח אותה בעצמם.

 

3. גם אם לא היית פעיל, החברה מחלקת את כל העסקים אשר נרשמו עצמאית לאפליקציה בין השותפים. ולכן, גם לשותפים פסיביים, יוצבו עסקים תחת יחידות האחסון שלהם.

10) מה יקרה אם פינדרלה לא תצליח ? 

Q

כמו בכל פתיחת עסק או השקעה גם בהשקעה בפינדרלה יש סיכון. כולנו עובדים מבוקר עד לילה לצלחת הפרוייקט אך עד שהוא לא הצליח בפועל, קיים הסיכון.

במידה ופינדרלה לא הצליחה, כל שותף קיבל גם יכולת לשווק דרך טודובום ומדובר בפלטפורמה נפרדת לחלוטין, יציבה, עובדת ופועלת ולכן גם אם פינדרלה לא הצליחה יוכל השותף להחזיר את עלות ההשקעה על ידי שיווק בטודובום ויצירת הכנסות חודשיות.

מן הצד השני, אם פינדרלה הצליחה, כמו שאנחנו מאמינים שתצליח, לכל שותף אשר אזר אומץ "וקפץ למים" תהייה חלק בהצלחה הזו שיכולה להגיע למימדים מטורפים ולכן אנו ממליצים לכל מי שמעוניין להשקיע בפינדרלה לעשות את מאזן ה "סיכון מול סיכוי", להיוועץ עם אנשי מקצוע ועורך דין ולהחליט האם מתאים לו לקחת את הסיכון כדי להיות חלק מהסיכוי, או שלא ולקבל את ההחלטה המושכלת בעבורו.

11) מה ההבדל בין טודובום לבין פינדרלה? 

Q

1. הפעילות בטודובום נעשית על ידי השותפים - זאת אומרת שיש מגע של יד אדם כדי ליצור לידים, תפקידם של השותפים לעלות פוסטים אשר יגרמו ללקוחות להשאיר פרטים ועל ידי כך נוצרים הלידים אשר נשלחים לחברות המשתפות עם החברה פעולה. בפינדרלה הליד יווצר בצורה אוטומטית על ידי הלקוח כאשר המערכת תאפיין את הבקשה שלו והליד ישלח בצורה אוטומטית אל בעלי העסקים/נותני השירות הרלוונטים.

2. בטודובום העסקים הרשומים אשר רוכשים לידים, נרשמו על ידי החברה היות ומדובר בחברות מפתח במשק הישראלי. בפינדרלה העסקים ירשמו על ידי השותפים וכל עסק שנרשם יהיה "שייך" לשותף אשר רשם אותו ואשר ירוויח 10% מכל סכום אשר שולם על ידי אותו עסק לרכישת לידים.

 

3. טודובום בנויה בצורה כזו שרק עסקים גדולים המכילים מערכי טלמרקטינג יכולים לקחת בה חלק ולכן מדובר בכמות קטנה מאוד של חברות אשר יכולות לרכוש כמות לידים גבוהה, אשר יש להן מערכים תומכים לקבלת הלידים ואשר בנויות בצורה כזו שמאפשרת להן רכישה של לידים. פינדרלה תאפשר לכל עסק להחליט, לקבל ולרכוש לידים בהתאם להחלטתו כאשר באפשרותו לרכוש כל ליד בנפרד , זאת אומרת, אין צורך מצידו להחזיק טלפניות, להתחייב לסכומי רכישת לידים גבוהים או לבנות מערכים כלשהם... פינדרלה מנגישה את עולם הלידים לעסקים הקטנים והבינוניים אשר עד היום לא היתה באפשרותם היכולת להיות חלק מן העולם הזה. 

12) מה הקשר בין טודובום לפינדרלה ? 

Q

טודובום הוא למעשה "צינור ההפצה" של אפליקציית פינדרלה. בטודובום כאמור לוקחים חלק בפעולות השיווק מאות ובקרוב אלפי אנשים. ברגע שאפליקציית פינדרלה תהייה באוויר אנו נכוון את אותה קהילה להפיץ את "הבשורה" לחברים/ מכרים / בני משפחה ואף להרוויח כסף מייצור לידים.

ככל שהקהילה שלנו תמנה כמות גבוהה יותר של משווקים כך הצלחתה של אפליקציית פינדרלה מובטחת.

ToDoBoom - רשת שיווק השותפים הגדולה בישראל ליצירת לידים ועסקאות לעסקים, ספקים, וחברות. ברשת השותפים של טודובום תוכלו לקחת חלק במערך ההפצה של הרשת ומן הצד השני כבעלי עסקים, תוכלו לקדם את העסק שלכם בדרך היעילה,הזולה והאפקטיבית ביותר.

מגוון הכלים מאפשר לכל אחד לייצר קשרים ייחודיים ולהפיץ את  המסר הרצוי על גבי האינטרנט ובקרב מערך השיווק וההפצה הייחודי שלנו.

  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
  • YouTube - todoboom

© 2016 by ToDoBoom | support@todoboom.co.il